Snabbvisit

Letar efter en dikt-författare som jag vet att jag har skrivit om här i bloggen. Har läst några av mina gamla inlägg och jag måste ju säga att jag skrattar gott åt vissa…

Det är en hel del som förändrats på bloggen, och jag fattar inte hur man länkar nu för tiden.

Har bråttom iväg nu, men jag kanske dyker upp igen 🙂

Published in: on 11 oktober, 2009 at 11:31  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://liveteftermisshandeln.wordpress.com/2009/10/11/snabbvisit/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Så glad jag blir över att få ett livstecken från dig! Hoppas att du dyker upp igen för jag saknar dig här på bloggen. Det där med länkning är inga problem alls…Kramar

  2. Hejsan Engla!Kul du är här igen. Hoppas du kommer tillbaka snart.Ha en go helg o många varma kramizar!


Lämna en kommentar